Babylab voor Taalonderzoek

Babylab Nieuws

Afspraak op het Babylab? U wordt opgehaald in de wachtkamer!

Beste ouders,

Op woensdag 15 maart zijn de borden in ons pand aangepast, waardoor onze wachtkamer beter te bereiken is! Dit brengt enkele veranderingen voor u met zich mee.

In plaats van te wachten bij de ingang, kunt u vanaf donderdag 16 maart bij binnenkomst direct doorlopen naar de wachtkamer. Hier zult u vervolgens op het afgesproken tijdstip opgehaald worden door één van onze medewerkers.

Hoe komt u bij de wachtkamer?

De wachtkamer bevindt zich in de kelder van het pand, in kamer K.01. Wanneer u een kinderwagen mee heeft, kunt u de route via de lift pakken door de borden te volgen naar de lift. Wanneer u vervolgens weer uit de lift komt, is de wachtkamer direct aan uw rechterkant.

Wanneer u geen kinderwagen mee heeft, kunt u aan het einde van de welkomsthal de trap naar beneden nemen. De borden zullen u dan verder de weg wijzen richting de wachtkamer.

Wij zouden u graag willen vragen de kinderwagens niet in de welkomsthal te laten staan, maar mee te nemen naar de wachtkamer.

In de wachtkamer staat een waterkoker en een Nespressoapparaat. U kunt een kopje koffie of thee pakken wanneer u eerder bent gearriveerd dan het afgesproken tijdstip. Ook is er in de wachtkamer een mogelijkheid om uw kind te verschonen indien nodig.

Indien u nog vragen heeft, kunt u mailen naar babylabutrecht@uu.nl.

Graag tot ziens in het Babylab!

Plattegrond: begane grond

Plattegrond: kelder

Download hier een printversie van de plattegrond.